söndag 20 april 2014

Imorgon har blivit en annan dag

Idag är det påskdagen 2014. Det är en annan dag än påskdagen 2012. Om nån skulle undra... så var den "så där", och så här....
    Flyg nu till dagboksinlägget som fjorton dagar senare beskriver denna dag. Hörru! Glöm inte näsduken!! Meeeen! Har du inte klickat dit än? Klicka här eller där - på "dagboksinlägget".


Här är tribute-filmsnutten. Sätt igång den på en gång vettja, så får du musik till.
På denna filmsnutt försökte jag samla det mesta roliga vi hittade på, samt illustrera våra sista dagar/timmar tillsammans.

Man kan ju tycka att jag är lite knäpp som hänger envist kvar till honom så här, men jag har nu (så gott som) förlikat mig med vårt öde - och jag gläds med min levande "istället för"-hund...

... som jag bland annat är såååå stolt och glad över att vi snart äntligen har bemästrat agilitygungan!
Och nästa helg är det äntligen dags att sätta fötter och tassar på officiell tävlingsmark för debutstarten.
Heja Pingu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar