tisdag 7 januari 2014

Pingus MH den 22 september 2013.

Här kommer den! Den som ni alla har väntat på... *trumvirvel*


         !!!!!        

Pingus MH-filmsnutt!! :)

Hallå??!!! Filmsnutt! Vart tog du vägen?!!

Efter vissa tekniska problem... Efter vissa "Jag ger upp!"-uttalanden... Efter vissa "Okej, jag försöker väl igen, då"- suckar... Efter en massa "Näe, det går ju inte!!"-yttringar, så... Här ett nytt försök:

Men oj!!! Kors i taket! Filmsnutten är här!!!
Låt mig få presentera..... *ny trumvirvel*

 Pingus MH 22 sept 2013, del 1.

 Och här har vi del 2 av Pingus MH. Helt fantastiskt!!



Här är nu ett stort svart hål. 

Här borde del 3 vara, men icke...
Ett antal med massor av timmar senare.... 
Hålet är nu borta! Hoppas jag...


Japp!! Det stora svarta hålet är nu ett minne blott.
Här är filmsnutten! Låt mig få presentera del 3!!


Här har vi den sista delen, alltså del fyra!!! Yippeee!! Fyrverkeriknallar och färggnistorsprak över hela himlavalvet!!!!! (Hehe! I dubbel bemärkelse)

Den sista delen har en undertitel:
"Jag skiter väl i dig, matte. Det finns viktigare saker att undersöka här."


Japp, så var det med det.

Vänta!

 Jag hittade den här bilden som jag gillar skarpt. (Undertecknad lekte paparazzi och smygfotade) Den har en sådan "jag och du, matte"-känsla full med lugn och harmoni. Mixxa och Sandra som väntar på sin MH-tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar