fredag 6 juni 2014

FILMTAJM!!! Hm? En alldeles för tråkig rubrik... De bortglömda filmsnuttarna. Nja... kanske något bättre rubrik, men... nja..

Kollade genom de senaste bildmapparna - och kommer på att det är ju flera filmsnuttar som jag har glömt bort - som till exempel Pingus födelsedag. Hur kan man? Vad är jag för en matte egentligen?
    Nu händer det i och för sig inte så himla mycket i den filmsnutten; jycken får en present... och bli full av tokspring i tassarna. *ler* Egentligen är det nog bara en själv som tycker att det är så trevligt och roligt att glo på sin egen hund. Det är nog lite av "mina ungar och andras barn"-syndromet (ja, jag vet att det är tvärtom, men jag gillar ungar bättre än barn).

Nog babblat om det. Här är Pingus födelsedagsfilmsnutt, ett antal veckor, månader försenat. Han fyllde alltså år den 24:e april.

Pingu får en present.
 

Nästa filmsnutt är lite lika den förra, men den har kanske faktiskt lite mer action...

Linus vs. Pingu.


Den tredje filmsnutten är lite lika den andra, men den har kanske inte lika mycket action så där runt, runt i stora cirklar - utan mer ruska, ruska. Och så förstås en Pingu som sabbar.

Linus film.


Den sista filmsnutten... är faktiskt lite lika de andra filmsnuttarna; det är en hund som har huvudrollen, det finns en - liten - biroll *fniss* och några pudlar är... tänkte först skriva rekvisita, men det är dom ju inte. (Wilbur glor nu ilsket på mig) Jag menar statister... (Wilbur glor fortfarande lika surt - för han har inte huvudrollen i nån av filmerna)
    Men!! Det stämmer ju inte! Linus är ju knappast statist i sin egen filmsnutt, ju! Äsch! Här kommer den sista filmsnutten... Håll till godo!

 Vad pysslar Pingu med egentligen?


Här vaktar vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar